Maʼlumotlarni himoya qilish boʻyicha umumiy reglament (GDPR): GDPR Yevropa Ittifoqi (EI) va Yevropa iqtisodiy hududi (EEA)dagi foydalanuvchilarga moʻljallangan tashkilotlar uchun maxfiylik siyosati talablarini tartibga soladi va u kompaniyaning jismoniy joylashuvidan qatʼi nazar veb-saytlarga nisbatan qoʻllaniladi. U bir nechta maxsus talablarga javob beradigan umumiy maxfiylik siyosatini talab qiladi.
Kaliforniya iste'molchilarining maxfiyligi to'g'risidagi qonun (CCPA): CCPA kompaniyaning jismoniy joylashuvidan qat'i nazar, Kaliforniyadagi foydalanuvchilarga mo'ljallangan korxonalar uchun maxfiylik siyosati talablarini tartibga soladi. Bu sizdan standart maxfiylik siyosati shablonlari yordamida amalga oshirishingiz mumkin bo'lgan ma'lumotlar amaliyotingizni tavsiflashni talab qiladi.
Kaliforniya Onlayn Maxfiylikni Himoyalash Qonuni (CalOPPA): CalOPPA 2004 yilda qabul qilingan va AQShda joriy etilgan birinchi ma'lumotlar maxfiyligi qoidalaridan biri bo'lib, maxfiylik siyosatini taqdim etish, matn tuzish va amalga oshirish uchun standartni belgilagan.
Barcha joriy AQSh Davlat darajasidagi Maxfiylik qonunlari: Hozirda 16 dan ortiq shtatlar AQShda iste'molchi ma'lumotlarining maxfiyligi to'g'risidagi qonunlarni qabul qilgan va ularning barchasi qamrab olingan korxonalardan iste'molchilar uchun mos keladigan maxfiylik siyosatiga ega bo'lishini talab qiladi.
Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish va elektron hujjatlar to'g'risidagi qonun (PIPEDA): PIPEDA kompaniyalar Kanadada biznes yuritish uchun amal qilishi kerak bo'lgan o'nta adolatli ma'lumotlarning maxfiylik amaliyotini o'z ichiga oladi va nafaqat onlayn faoliyat yuritayotganlarga emas, balki barcha bizneslarga taalluqlidir. Tashkilotlar ma'lumotlar bilan ishlash amaliyoti haqida jamoatchilikni oshkora xabardor qilishlari kerak va maxfiylik siyosati ushbu talablarni qondirishga yordam beradi.
Bolalarning onlayn maxfiyligini himoya qilish toʻgʻrisidagi qonun (COPPA): COPPA AQShning federal qonuni boʻlib, u bolalarga nisbatan har qanday biznes marketingiga taalluqlidir va veb-saytingiz yoki ilovangizda eʼlon qilingan keng qamrovli maxfiylik siyosatini talab qiladi.
Gramm-Lich-Bliley qonuni (GLBA): GLBA moliyaviy faoliyat bilan "sezilarli ravishda shug'ullanadigan" veb-saytlardan ma'lumot to'plash va almashish amaliyotiga oid "aniq, ko'zga tashlanadigan va to'g'ri bayonotlarni" nashr etishni talab qiladi.